Skip to content
Троє чоловіків стоять на фоні червоного освітлення в Allianz Arena. Один з них тримає футболку FC Bayern München з написом "2027" та "Doppelherz". Всі виглядають усміхненими і святковими.

«Доппельгерц» у партнерстві з ФК «Баварія»

Пресреліз

Серце «Доппельгерц» б’ється заради футболу: рекордсмен за кількістю чемпіонських титулів і провідний бренд вітамінів, мінералів і тоніків у Європі1 незабаром гратимуть разом, адже «Доппельгерц» став офіційним регіональним партнером ФК «Баварія» у категорії дієтичних добавок. Контракт з новим партнером з північної Німеччини був підписаний до 2027 року і охоплює весь регіон EMEA (окрім країн DACH), а також Азію.

Результативність завдяки правильному забезпеченню нутрієнтами

Міхаель Дідеріх, виконавчий заступник голови правління ФК «Баварія», дуже задоволений цим покращенням: «Спорт і здорове, збалансоване, багате на поживні речовини харчування йдуть пліч-о-пліч. Саме тому ми раді партнерству між ФК «Баварія» та «Доппельгерц». Довгострокова результативність має вирішальне значення — як на полі, так і в повсякденному житті. І спортсмени, як і всі інші, можуть демонструвати свої найкращі результати, коли отримують оптимальне забезпечення поживними речовинами».

Тім Сімонсен, глобальний керівник відділу маркетингу компанії Квайссер Фарма, задоволений стратегічним партнерством: «ФК «Баварія» має унікальну ментальність у німецькому професійному спорті: послідовне прагнення до досконалості, максимальні вимоги до власної якості та постійне вдосконалення. Уже понад 100 років ми з тією ж безкомпромісною позицією постійно вдосконалюємо наші продукти та асортимент».

Сильні бренди з непохитними принципами

Як і у випадку з ФК «Баварія», основою її успіху є власна команда та внутрішні ресурси. «Доппельгерц» дотримується того самого принципу: стабільна, видатна результативність — завдяки власній лабораторії, високоякісній сировині та новітнім знанням у сфері нутриціології. Втім, висока якість втрачає сенс без людей, для яких вона створюється. Саме тому мета кожної нової розробки «Доппельгерц» — запропонувати якісний продукт із вигідним співвідношенням ціни та якості. І шанувальники бренду в усьому світі це цінують. Так само як і вболівальники «Баварії».

Еріх Нобіс, виконавчий директор компанії Квайссер Фарма, також має глобальне бачення: «Як і в ФК «Баварія», наша історія успіху вимірюється не лише німецьким ринком, але й нашим міжнародним бізнесом. Бренд «Доппельгерц» має велику довіру більш ніж на 60 міжнародних ринках охорони здоров’я, наприклад у Китаї, і займає провідні позиції на ринку. Тому партнерство з міжнародно успішним клубом ФК «Баварія» є цілком логічним. Не тільки в Європі, а особливо на ринках, що стрімко зростають, таких як Азія, Близький Схід і Африка, популярність і довіра до бренду ФК «Баварія» є ідеальними атрибутами для ще сильнішого позиціювання «Доппельгерц». Адже основою доброго здоров'я є активний спосіб життя, соціальний досвід і правильне харчування».


1 Асортимент бренду №1 у Європі1 у категорії вітамінів, мінералів і тоніків включає не лише дієтичні добавки з вітамінами, мінералами, омега-3 жирними кислотами та фітонутрієнтами, а й лікарські засоби, медичні вироби й косметичну продукцію. У більш ніж 60 країнах світу люди довіряють «Доппельгерц», коли йдеться про їхнє здоров’я.

2 Європа, Близький Схід, Африка 

3 Німеччина, Австрія, Швейцарія